- 01
Het ontwerp maken we enkele dagen/weken op voorhand. Om het ontwerp te maken vragen we een logo, uitnodiging, foto en/of tekst die we kunnen gebruiken voor het ontwerp in hoge resolutie.
Daarna ontvangt u een voorbeeld via mail en kunt u opmerkingen doorgeven of deze goedkeuren.
- 02
Onze foto's worden genomen met een kwalitatieve spiegelreflexcamera. Voor de optimale belichting op elk event voorzien we telkens flitslicht. Onze professionele fotoprinter print de fotostrookjes binnen de 10 seconden af op fotopapier met een extra beschermlaag.
- 03
De caravan is volledig en mooi ingekleed voor het feest/event. Uiteraard mag je na goedkeuring vooraf altijd extra versiering toevoegen zonder gebruik te maken van kleefband of lijm. Stickers kleven op de caravan is enkel mogelijk op aanvraag vooraf met duidelijke afspraken.
- 04
De Benji heeft een vaste achtergrond, namelijk een zwart gordijn en lichthemel. In de Vesper caravan kan er een banner gemaakt worden met bijvoorbeeld het bedrijfslogo (tegen meerprijs).
- 05
Enkel op aanvraag is er een host/begeleider aanwezig tijdens het feest (meerprijs). Onze photobooths zijn uitermate gebruiksvriendelijk en vereisen daardoor geen begeleiding. Wij zijn tijdens het feest wel bereikbaar (telefonisch) stand-by. Indien we het niet op afstand kunnen oplossen, komen we naar het feest. Staat de caravan op openbaar domein, dan dien je een host/begeleider te voorzien.
- 06
Tijdens het event/feest zijn we telefonisch bereikbaar op 0478 38 35 79. Indien we het telefonisch niet kunnen oplossen komen we ter plaatse.
- 07
We voorzien altijd een koffer met leuke brilletjes, hoeden,... en een emmertje met leuke props op een stokje (inbegrepen in de prijs). Indien het een specifiek thema is, mag je ons altijd contacteren voor props op maat (meerprijs).
- 08
Een gastenboek kan voorzien worden door ons met lijm en schrijfgerief (op voorhand aan te vragen, mits meerprijs) of u kunt ook zelf een gastboek voorzien met toebehoren.

