top of page
  • Wat bij eventuele technische problemen?
    Tijdens het event/feest zijn we telefonisch bereikbaar op 0478 38 35 79. Indien we het telefonisch niet kunnen oplossen komen we ter plaatse.
  • Is er verkleedkledij aanwezig?
    We voorzien altijd een koffer met leuke brilletjes, hoeden,... en een emmertje met leuke props op een stokje (inbegrepen in de prijs). Indien het een specifiek thema is, mag je ons altijd contacteren voor props op maat.
  • Mogen we de caravan aankleden?
    De caravan is volledig en mooi ingekleed voor het feest/event. Uiteraard mag je altijd extra versiering toevoegen, gelieve dit vooraf door te geven. Stickers kleven op de caravan is enkel mogelijk op aanvraag vooraf met duidelijke afspraken.
  • Wat is de kwaliteit van de foto's?
    Onze foto's worden genomen met een kwalitatieve spiegelreflexcamera. Voor de optimale belichting op elk event voorzien we telkens flitslicht. Onze professionele fotoprinter print de fotostrookjes binnen de 10 seconden af op fotopapier met een extra beschermlaag erbovenop.
  • Een gastenboek?
    Een gastenboek kan voorzien worden door ons met lijm en schrijfgerief (op voorhand aan te vragen, mits meerprijs) of u kunt ook zelf een gastboek voorzien.
  • Hoe wordt het persoonlijk ontwerp gemaakt?
    Het ontwerp maken we enkele dagen/weken op voorhand. Om het ontwerp te maken vragen we een logo, uitnodiging, foto en/of tekst die we kunnen gebruiken voor het ontwerp. Heb je zelf een tof idee of wil je iets specifiek erin verwerkt zien, geef ons die wensen door en wij zullen er creatief mee aan de slag gaan! Daarna ontvangt u een voorbeeld via mail en kunt u opmerkingen doorgeven of deze goedkeuren.
  • Is er een begeleider aanwezig tijdens het feest?
    Enkel op aanvraag is er een begeleider aanwezig tijdens het feest. Onze photobooths zijn uitermate gebruiksvriendelijk en vereisen daardoor geen begeleiding. Wij staan tijdens het feest wel steeds (telefonisch) stand-by.
  • Kunnen we de achtergrond veranderen?
    Bij de spiegel kan je zelf een achtergrond voorzien indien gewenst. De Benji heeft een vaste achtergrond (je kan eventueel zelf een ander gordijn hangen). Bij de Vesper caravan kan er een banner gemaakt worden met bijvoorbeeld het bedrijfslogo (tegen meerprijs).
  • Hoe verloopt de plaatsing van de photobooth?
    Afhankelijk van de soort photobooth vragen we een basis huishoudstopcontact binnen de 10 (spiegelphotobooth) of 30 meter (caravan). U of de verantwoordelijke van de locatie duid de plaats aan waar de photobooth mag komen. Dit kan ook met een foto/plannetje die u ons vooraf bezorgd via mail of ter plaatse. Levering is steeds inbegrepen (zelf ophalen of terugbrengen is niet mogelijk). Bij levering wordt de photobooth meteen op de juiste plaats geïnstalleerd en aangesloten. De photoboothcaravan kan niet meer verplaatst worden of later pas voorzien worden van stroom. De spiegel kan ook niet meer verplaatst worden (uitzondering is mogelijk, mits duidelijk overleg vooraf).
  • In welke regio's wordt de photbooth geleverd?
    Vlaanderen: - Midden-kust, Regio Brugge, Midwest, Regio Gent West - Westhoek, Zuid-West-Vlaanderen, Vlaamse Ardennen, Regio Gent, Waasland, Denderregio enkel volledig snor formule tijdens de weekends in de maanden mei tot en met september). - Halle-Vilvoorde, Brussel, rivierland, Regio Antwerpen (enkel volledig snor formule) Nederland: - Zeeland Andere regio op aanvraag.
  • Wanneer wordt de photobooth geleverd en geïnstalleerd?
    De photobooth wordt de dag van het event geleverd. Stel dat u de photobooth huurt van 17u tot de ochtend erop dan gebeurt de levering meestal tussen 12u en 16u (richt uur van plaatsing is in overleg en wordt vooraf gecommuniceerd). Afhankelijk van onze planning kan het gebeuren dat de levering in de voormiddag zal plaatsvinden (dit gebeurt altijd in overleg). Went u de levering een dag ( of meerdere dagen) voordien? Dan kan dit in bepaalde gevallen tegen een meerprijs en onder voorbehoud dat de photobooths niet gereserveerd op die dagen door een andere klant.
  • Kan ik de photobooth fysiek verplaatsen de dag zelf?
    Helaas kan je de photobooth niet meer verplaatsen. Bij leveringen moeten we de photobooth meteen op de juiste plaats kunnen zetten.
  • Waar staat de spiegelphotobooth het best?
    Gelieve de spiegel op een plaats te zetten waar het licht continu hetzelfde is. Dus geen grote ramen waar de zon en wolken overdag kunnen hinderen. Het licht moet ongeveer hetzelfde blijven om over/onderbelichte foto’s te voorkomen. Wij zorgen voor sterk flitslicht om de foto’s van goede kwaliteit te voorzien. Uiteraard zijn discolichten van de DJ of sfeerlicht van de zaal geen probleem.
  • Zijn er vervoerskosten?
    Boek je het "Volledig snor" pakket, dan krijg je de eerste 30km gratis. Wij vertrekken vanuit Brugge (Assebroek) en rekenen enkel de heenrit. Voorbeeld: Uw feest is in Gent (50km rijden) - 30km gratis bij het "Volledig snor" pakket = U betaalt maar 20km aan vervoerkosten.
  • Kan de spiegelphotobooth buiten staan?
    De spiegel plaatsen we enkel binnen omdat deze niet tegen alle weersomstandigheden bestand is. Gelieve de spiegel op een plaats te zetten waar het licht continu hetzelfde is. Dus geen grote ramen waar de zon en wolken kunnen hinderen. Het licht moet ongeveer hetzelfde blijven om overbelichte foto’s te voorkomen. Wij zorgen voor sterk flitslicht om de foto’s van goede kwaliteit te voorzien.
  • Wanneer wordt de photobooth opgehaald?
    Wanneer we de photobooth laten staan tot de ochtend erop (volledig snor formule), dan gebeurt de ophaling meestal tussen 8u en 12u. Wanneer de photobooth gehuurd wordt tot middernacht (23u55), dan komen we deze ook ophalen om middernacht (tenzij onze planning het niet toelaat). Indien u de ophaling pas de dag nadien wenst raden we aan om de volledig snor formule te kiezen. Wanneer u de photobooth overdag huurt (bijvoorbeeld 10u tot 16u), dan gebeurt de ophaling meestal aansluitend op het einduur. Dit is terug afhankelijk van onze planning en in overleg met u.
  • Kan de photoboothcaravan (De Benji/De Rosie) ook binnen staan?
    Beide photoboothcaravans kunnen zowel binnen als buiten worden geplaatst. In de meeste gevallen staat onze photoboothcaravan buiten te genieten. Indien je hem binnen wil plaatsen dien je rekening te houden met de afmetingen die de toegangsdeur van de ruimte waarin je de caravan wilt plaatsen moet hebben en de eventuele toestemming van de zaal. De afmetingen van de caravan kan je terugvinden onder "Hoeveel ruimte is er nodig voor de photobooth?"
  • Hoeveel ruimte is er nodig voor de photobooth?
    De Benji: Ruim gerekend is de lengte 4,4 meter met de dissel inbegrepen. De Benji meet 2,4 meter hoog en is 2 meter breed. De Rosie: Ruim gerekend is de lengte 5,5 meter met de dissel inbegrepen. De Rosie meet 2,4 meter hoog en is 2,1 meter breed. De Spiegel: De hoogte van onze spiegel met flitser is 1m70 en heeft een diepte van 0,7m. Om voor de spiegel te poseren voorzie je gemiddeld 2 meter extra.
  • Hoeveel dagen, weken, maanden op voorhand moeten we reserveren?
    Is vooral afhankelijk van de periode. Sommige datums zijn enorm populair en liggen reeds lange tijd vast, maar wie weet is net die ene photobooth nog vrij. Last minute boekingen zijn mogelijk.
  • Hoe bevestigen we onze photobooth en hoe verloopt de betaling?
    Van zodra de offerte digitaal is ondertekend ontvangt u binnen de 48u een voorschotfactuur van 121 euro. (particulieren) Betaling (particulieren): Het resterende bedrag betaalt u tenminste 1 week voor het event plaatsvindt. De mogelijkheid bestaat om de totaalprijs te betalen in schijven (voor het event).
bottom of page